Yarvik Luna 7 7,0 inch / zwart / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yarvik Luna 7 7,0 inch / zwart / 4 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

C. Arie 30-03-2014

Ik gebruik hem in hoofdzaak bij vergaderingen om de agenda en notulen te lezen en als we van huis zijn mijn mail te bekijken.
De accuduur is dan over het algemeen net voldoende.
Het is geen top tablet,maar voor hetgeen waar ik hem voor gebruik voldoende.

N-K 08-07-2013

Wat een onding! Op zich is het werken ermee best goed te doen, zeker gezien het geen dure tablet is, beeldscherm is best prima (touchscreen reageert niet super goed), en op zich werkt hij niet heel langzaam. Alleen zou ik persoonlijk liever 1 iets betere camera, dan 2 superslechte camera's hebben. En de batterij ging soms maar heel kort mee, en anders weer ineens wat langer, heel vaag. Maar het echt slechte zit hem voornamelijk in de kwaliteit, hij is namelijk in een paar maanden tijd meerdere keren vastgelopen. Niet altijd duidelijk waarom dat was, maar soms wanneer je een nieuwe app had geïnstalleerd. Net alsof het logisch is dat sommige apps niet werken :-S. De laatste keer heb ik hem er ook niet meer uit gekregen, blijft hangen in het opstarten en wil ook niet naar de recovery modus. Bij enkele spelletjes draaide hij overigens de gyroscoop niet goed, wanneer de beeldoriëntatie dan rechtop was, ging de gyroscoop alsof je in breedbeeld keek. Wat die spelletjes volledig onspeelbaar maakt (gecheckt met mijn telefoon, lag niet aan het spelletje). Had kunnen gebeuren dat net die van mij slecht is, maar ken toevallig meer mensen met deze tablet, en vrijwel allemaal slechte ervaringen, dus waarschijnlijk een slecht product!

BBBBB 28-02-2013

Net bezig geweest om de yarvik luna 7 tab274 in te stellen via settings. Hij viel drie keer uit, oa tijdens het veranderen van de wallpaper in een andere voorgeinstalleerde wallpaper en tijdens het teruggaan vanaf een app.
Bij de derde keer kreeg ik de yarvik zelfs niet meer aan zonder eerst een factory reset te geven. Daar houd ik niet van bij een nieuw product, dus retour.